Trade Marketing

Visual Merchandising και Χριστούγεννα: Tips για αύξηση των πωλήσεων

Τα Χριστούγεννα είναι μόνο λίγες μέρες μακριά, πράγμα που σημαίνει ότι, ως retailer, θα πρέπει να ξεκινήσετε την προετοιμασία των καταστημάτων για την επερχόμενη περίοδο αιχμής. Η προετοιμασία είναι πάντα ο βασικός παράγοντας για τη διασφάλιση μιας επιτυχημένης εορταστικής περιόδου, καθώς είναι η εποχή του χρόνου που οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να πάνε για ψώνια. Ωστόσο, δεδομένου ότι ο αριθμός των αγοραστών αυξάνεται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι retailers πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένοι και δεν υπάρχει τίποτα πιο αποτελεσματικό από το να ακολουθήσουν μια στρατηγική visual merchandising στο σχεδιασμό των βιτρινών και των ραφιών των καταστημάτων τους.
Παρακάτω θα βρείτε μερικές πρακτικές συμβουλές που θα βελτιώσουν την εμπειρία του καταναλωτή και θα αυξήσουν τις πωλήσεις.

  • Color blocking: Χρωματικός συντονισμός με τις απαιτήσεις της εποχής για να βελτιωθεί η οπτική αισθητική της βιτρίνας του καταστήματος. Για παράδειγμα, κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, τα καταστήματα περιλαμβάνουν κόκκινα και πράσινα χρώματα.
  • Οργάνωση γιορτινών προσφορών: Κάθε κατάστημα λιανικής έχει τον δικό του τρόπο λειτουργίας. Πριν την έναρξη της εορταστικής περιόδου θα πρέπει να υπάρξει σχεδιασμός για το ποια προϊόντα θα συμπεριληφθούν σε προσφορές, ποιο θα είναι το είδος των προσφορών, πχ 1+1. Αγορά του Χ προϊόντος για έκπτωση στο Υ κ.ο.κ., ποια θα είναι η κατανομή των υπό προσφορά προϊόντων στο χώρο και με ποιο τρόπο θα γίνει η σηματοδότησή τους.
  • Cross-selling προϊόντων: Η σωστή χωροταξική τοποθέτηση συμπληρωματικών προϊόντων είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αυξηθούν οι πωλήσεις. .
  • Check -outs για αγοραστές της τελευταίας στιγμής: Τα check-out points είναι τα σημεία όπου οι retailers καλούν τους αγοραστές της τελευταίας στιγμής. Προϊόντα ταχείας κυκλοφορίας μπορούν να τοποθετηθούν στα ταμεία. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα παρορμητικές αγορές.
Οι ειδικά εκπαιδευμένοι visual merchandisers της INGROUP υλοποιούν πρακτικές marketing και retail merchandising, χρησιμοποιώντας δημιουργικές, πρωτότυπες λύσεις και ιδέες για να αξιοποιήσουν στο μέγιστο το χώρο σε ένα κατάστημα-σημείο πώλησης, κάνοντάς τον ελκυστικό, με τρόπο που να προσελκύει το δυνητικό αγοραστή και να του αφήνει μία θετική και αξέχαστη εμπειρία.

18/12/2023

Διαβάστε επίσης

Human Resources

Καλοκαιρινό άγχος; Το HR μπορεί να βοηθήσει.

Μετάκληση Εργαζομένων

Ανθρώπινο δυναμικό: Η δεύτερη μεγαλύτερη πρόκληση για τη βιομηχανία σύμφωνα με μελέτη της EY Ελλάδος και του ΣΕΒ

Μετάκληση Εργαζομένων

Σε μοντέλο «Ντουμπάι» για την στελέχωση έργων ΣΔΙΤ στρέφονται πλέον οι κατασκευαστικές εταιρείες

Αναζήτηση

BI