Trade Marketing

Προώθηση προϊόντων: Πως να επιτύχω καλύτερες πωλήσεις

προώθηση

Επιδιώκετε τρόπους για να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας αλλά οι περιορισμένοι πόροι δεν σας επιτρέπουν να προχωρήσετε σε μια εκτεταμένη καμπάνια;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι προώθησης ανάλογα με το budget και στόχους που έχετε θέσει.
Το πιο σημαντικό όμως είναι η όποια προωθητική ενέργεια να σχεδιαστεί προσεκτικά, λαμβάνοντας υπ’ όψη το καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνεται αλλά και το κίνητρο που θα κάνει το προϊόν περαιτέρω ελκυστικό στους καταναλωτές.

Γνωριμία με τον καταναλωτή
Η έρευνα αγοράς είναι προαπαιτούμενο για να μάθετε τους καταναλωτές σας, ποιες είναι οι αγοραστικές τους συνήθειες, που ζουν, τι ποσό δαπανούν για την κατηγορία προϊόντων στην οποία δραστηριοποιήστε κ.λ.π.

Κίνητρα για αγορά ή δοκιμή του προϊόντος

  • Ειδική προσφορά: Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείτε την επιθυμία στον καταναλωτή να προχωρήσει σε αγορά που πιθανόν δεν είχε προγραμματίσει.
  • “Αγοράστε ένα προϊόν και πάρτε δώρο ένα άλλο” : Μπορείτε να δώσετε δώρο προϊόντα και κωδικούς που δεν πωλούνται γρήγορα και εύκολα και παράλληλα να ενισχύσετε τις πωλήσεις.
  • Εκπτώσεις: Η έκπτωση είναι πάντα ένα ισχυρό κίνητρο για να προτιμηθεί το προϊόν σας από αυτά του ανταγωνισμού.
  • Προώθηση οικογένειας προϊόντων: Στρατηγική με διπλό στόχο. Τη γνωριμία με την ολοκληρωμένη σειρά των προϊόντων και την αύξηση των πωλήσεων.
  • Δείγματα: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την τακτική για να δώσετε τη δυνατότητα στον καταναλωτή να δοκιμάσει το προϊόν πριν προχωρήσει στην αγορά του.
    Σχεδιασμός και υλοποίηση της προωθητικής ενέργειας

    Η INGROUP διαθέτει τις κατάλληλες ομάδες και τα εργαλεία για το σωστό σχεδιασμό, προγραμματισμό και υλοποίηση μιας προωθητικής ενέργειας. Με περισσότερες από 80.000 ανθρωποημέρες ετησίως σε προωθητικά προγράμματα, τόσο οι αποκλειστικές μας ομάδες όσο και οι ομάδες Ad Hoc εργάζονται μεθοδικά για να ενισχύσουν τους εταιρικούς σας στόχους.
    Επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε περισσότερα σχετικά με το πως μπορούμε να ενισχύσουμε το Promotional Activity Plan .

Διαβάστε επίσης

Human Resources

O ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στο HR

General

HR: Τάσεις για το 2024

Human Resources

Καινούρια Δουλειά τη Νέα Χρονιά – pros and cons

Αναζήτηση

BI