General

Εco-friendly επιχειρήσεις και η σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

O πλανήτης απειλείται και οι επιχειρήσεις καλούνται πλέον να αναλάβουν δράση.

Με τη συμμετοχή σε ηθικές πρωτοβουλίες, οι εταιρείες ενισχύουν τη φήμη τους, την πιστότητα των πελατών και χτίζουν μια ισχυρή εργασιακή κουλτούρα.

Με την αναγκαιότητα για  δράσεις κοινωνικής ευθύνης με στόχο τη βιωσιμότητα, οι εταιρείες αναμένεται να κάνουν περισσότερα για την κοινότητα.

Πως μπορεί αυτό να επιτευχθεί;

Εξοικονόμηση ενέργειας: Η κάθε εταιρεία μπορεί να προωθήσει πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας στο γραφεία μέσω βελτιστοποίησης συστημάτων θέρμανσης, εξαερισμού, κλιματισμού και την ενθάρρυνση των εργαζομένων να ελαχιστοποιήσουν την κατανάλωση ενέργειας.

Διαχείριση απορριμμάτων: Πρακτική που μπορεί να επιτευχθεί μέσω της επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης των απορριμάτων. Η κατάλληλη τοποθέτηση σταθμών ανακύκλωσης σε όλους τους χώρους, ο σωστός διαχωρισμός τους και η σωστή εκπαίδευση του προσωπικού, μπορεί να αποτελέσει δυνατό χαρτί στην εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Μείωση χρήσης χαρτιού: Οι ψηφιακές διαδικασίες μπορούν να αντικαταστήσουν τη χρήση χαρτιού μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης εγγράφων, της προώθησης εργαλείων διαδικτυακής επικοινωνίας και της ενθάρρυνσης των εργαζομένων να ελαχιστοποιήσουν την περιττή εκτύπωση εγγράφων.

Βιώσιμες προμήθειες: Ένας στόχος των εταιρειών μπορεί να είναι και η προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών από περιβαλλοντικά υπεύθυνους προμηθευτές εξετάζοντας τις περιβαλλοντικές πολιτικές τους, τη χρήση φιλικών ως προς το περιβάλλον υλικών και την τήρηση ηθικών και βιώσιμων πρακτικών.

Εμπλοκή εργαζομένων: Μέσω της ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης του προσωπικού και τη συμμετοχή τους σε σεμινάρια σχετικά με τη βιωσιμότητα και τη σημασία των πρακτικών, με σκοπό τη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος.

Ενίσχυση της κοινότητας: Συνεργασία με τοπικές περιβαλλοντικές οργανώσεις και κοινοτικές ομάδες για υποστήριξη πρωτοβουλιών όπως η δεντροφύτευση, καθαρισμός παραλιών και περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Προκλήσεις και εμπόδια

Ενώ η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα μπορεί να φαίνονται μια εύκολη υπόθεση, οι εταιρείες μπορεί να αντιμετωπίσουν μερικά προβλήματα όταν αρχίσουν να υιοθετούν νέες πρακτικές. Πολλοί ιδιοκτήτες   επιχειρήσεων δεν κατανοούν τη χρησιμότητα τέτοιων πολιτικών. Λένε συχνά ότι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και το προσωπικό τους, αλλά δεν αναλαμβάνουν συγκεκριμένες  πρωτοβουλίες για να αποδείξουν ότι αυτό ισχύει και στην πράξη.

Σύμφωνα με το Business of Sustainability Index 2023, το 74% των καταναλωτών ενδιαφέρεται για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων που αγοράζουν. Οι καταναλωτές αναζητούν συγκεκριμένα εταιρείες που είναι κοινωνικά υπεύθυνες.

Με τα χρόνια έχει γίνει μια στροφή προς τους καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον.

Η INGROUP ακολουθεί πρακτικές βιωσιμότητας, με ενέργειες  για την  ευαισθητοποίηση των εργαζομένων στην επιχείρηση,  με ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος  και με υποστήριξη και συμμετοχή σε οργανωμένες δράσεις. 

Διαβάστε επίσης

Trade Marketing

Τα πιο συχνά λάθη στις πωλήσεις

Human Resources

“Loud quitting” – Τι είναι και πώς επηρεάζει τις εταιρείες

Trade Marketing

Summer Plan: Visual Merchandising Tips

Αναζήτηση

BI