InPharma

Merchandising Φαρμακείου: Τι Είναι & Πώς Επιτυγχάνεται;

Ένα τυπικό φαρμακείο συνήθως θα επικεντρωθεί στη χορήγηση των φαρμακευτικών σκευασμάτων χωρίς να δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εικόνα που παρουσιάζει.

Τα μη συνταγογραφούμενα προϊόντα όμως, αποτελούν μια σημαντική πηγή εισοδήματος που δίνει την ευκαιρία για περιθώριο κέρδους συχνά υψηλότερο από αυτό των φαρμάκων.

Σε αυτό το σημείο είναι σημαντική η έννοια του merchandising της επιχείρησης.

Με τον όρο merchandising φαρμακείου αναφερόμαστε σε ένα σύνολο μέτρων και δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην προώθηση αγαθών και υπηρεσιών, χωρίς άμεση συμμετοχή των εργαζομένων. Με άλλα λόγια, στόχος του merchandising είναι η τοποθέτηση προϊόντων στον χώρο του φαρμακείου με τρόπο που να μεγιστοποιεί το ενδιαφέρον των πελατών και να οδηγεί στην αγορά.

Η ανάγκη για πωλήσεις-ενημέρωση-merchandising είναι επιτακτική γιατί:

  • Αυξάνει την αυθόρμητη ζήτηση ενός προϊόντος
  • Λειτουργεί υπενθυμιστικά
  • Καθοδηγεί τους πελάτες-καταναλωτές, δίνοντας τη λύση για το πρόβλημα που τους απασχολεί

Ακολουθούν 7 συμβουλές για το merchandising φαρμακείων:

  • Έχετε ως προτεραιότητα μια ευχάριστη εμπειρία για τον πελάτη από την επίσκεψή του στο φαρμακείο σας. Αυτό σημαίνει ότι έχετε επαρκή και ενημερωμένα σήματα που δείχνουν τη θέση συγκεκριμένων προϊόντων. Αφήστε την είσοδο ανοιχτή. Η απαλή μουσική προσθέτει επίσης στην εμπειρία. Προσφέρετε μια μεγάλη γκάμα ειδών για τη διευκόλυνση των πελατών και για να ενθαρρύνετε τις αυθόρμητες αγορές.
  • Βεβαιωθείτε ότι αναγράφεται η τιμή σε όλα τα είδη.
  • Πραγματοποιήστε τακτική ανάλυση των πωλήσεών σας για να προσδιορίσετε ποια είδη θέλουν οι πελάτες και τι αγοράζουν.
  • Προσφέρετε προσφορές για να ενθαρρύνετε τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερα και διαφορετικά είδη.
  • Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην καθαριότητα. Ένα κατάστημα με κακή εμφάνιση θα διώξει τους πελάτες.
  • Η σωστή παρουσίαση των προϊόντων είναι απαραίτητη. Τα αντικείμενα πρέπει να είναι τακτοποιημένα στα ράφια. Οι προωθήσεις θα πρέπει να είναι τοποθετημένες ξεχωριστά, με ιδιαίτερη φροντίδα, για να δίνουν μια καλή εμφάνιση.

Τα αντικείμενα στα ράφια πρέπει να είναι στραμμένα προς τα έξω, ώστε η ετικέτα τους να είναι ευδιάκριτη και να διαβάζεται εύκολα.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές θα βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών τους και θα τους ενθαρρύνετε να επισκέπτονται το φαρμακείο σας με μεγαλύτερη συχνότητα.

Είναι σημαντικό οι ανάγκες του καταναλωτή να τοποθετηθούν στο κέντρο της στρατηγικής
καθώς το φαρμακείο αλλάζει και αποτελεί ένα σημείο που οφείλει να είναι μοντέρνο,
καλαίσθητο και φιλικό προς αυτόν.


Η πολυετής εμπειρία και η τεχνογνωσία της INGROUP στο Pharma Marketing είναι δύσκολο
να συγκριθεί με κάτι αντίστοιχο στην αγορά, έχοντας συνεργαστεί ήδη με τη συντριπτική
πλειοψηφία των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα, πραγματοποιώντας ιατρική
ενημέρωση, πωλήσεις, merchandising και promotion.

Διαβάστε επίσης

Human Resources

Tι είναι το quiet quitting και γιατί είναι τόσο δημοφιλές;

Human Resources

Πως επιλέγω τον κατάλληλο υποψήφιο;

Human Resources

H σημασία του inclusion στον χώρο εργασίας

Αναζήτηση