merchandising

Trade Marketing

Retail merchandising: Τι να ακολουθήσω

Παρόλο που οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξάνονται με εκθετικούς αριθμούς, η συντριπτική πλειονότητα των αγορών εξακολουθεί  να γίνεται στα φυσικά καταστήματα.

Η λειτουργία ενός καταστήματος απαιτεί σκληρή δουλειά, με μεγαλύτερη ίσως πρόκληση  τη  βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη από την επίσκεψη του στο  κατάστημα μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς.

Το merchandising αποτελεί ένα από τα κύρια όπλα για την αύξηση των πωλήσεων.  Περιλαμβάνει την τοποθέτηση των εμπορευμάτων με τρόπο που να ενθαρρύνει  τους πελάτες να παραμείνουν στο κατάστημά και να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα αλλά και την προσέλκυση νέων πελατών με μια σωστή στρατηγική visual merchandising που μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Οι επιτυχημένες στρατηγικές merchandising παρακινούν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα είδη και να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από ό,τι είχαν αρχικά προγραμματίσει.

Δημιουργήστε ένα υπέροχο πλανόγραμμα για το κατάστημά σας

Ορισμένοι αγοραστές προτιμούν να εντοπίζουν εύκολα αυτό που αναζητούν, να κάνουν την επιλογή τους και να φεύγουν. Η δουλειά σας είναι να τους διευκολύνετε να βρουν αυτό που ψάχνουν, ενώ παράλληλα να προσθέσουν στο καλάθι τους και άλλα παρόμοια είδη.

 Ένα πλανόγραμμα είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων σας.

Είναι ο σχεδιασμός του πώς πρέπει να  στήνονται οι διάδρομοι, σε ποια σημεία  τοποθετούνται οι οθόνες, πώς εμφανίζονται τα προϊόντα στα ράφια και ποιοι είναι οι κατάλληλοι σταθμοί στα σημεία πώλησης.

Ενθαρρύνετε τις πωλήσεις με … χρώμα

Το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο στην ενθάρρυνση των πελατών να αγοράσουν. Επικεντρωθείτε στη ψυχολογία του χρώματος όταν σχεδιάζετε τη στρατηγική merchandising του καταστήματος.

Ενδεικτικά:

  • Το μπλε μεταφέρει εμπιστοσύνη και  αξιοπιστία
  • Το πράσινο προκαλεί συναίσθημα αφθονίας
  • Το κίτρινο χρησιμοποιείται για αισιοδοξία και ενέργεια
  • Το μωβ προσομοιάζει τη σοφία και την πνευματικότητα
  • Το ροζ υποδηλώνει τη νεότητα, το ρομαντισμό και το θηλυκό στοιχείο.
  • Το λευκό εμπνέει ηρεμία, ισορροπία και αγνότητα

Πωλήσεις με δωρεάν δείγματα

Ένας δοκιμασμένος μηχανισμός merchandising είναι τα δωρεάν δείγματα.
Τα δείγματα προσελκύουν τους πελάτες μέσω της γεύσης ή της υφής ή απλώς της υπόσχεσης να λάβουν κάτι δωρεάν. Οι αγοραστές έχουν την ευκαιρία να έχουν άμεση επαφή με τα προϊόντα και να αγοράσουν κάτι που δεν είχαν σκεφτεί.

Κάντε τον εξωτερικό σας χώρο να ταιριάζει με τον εσωτερικό σας

Η περιοχή μπροστά από το κατάστημα δίνει στους πελάτες την ευκαιρία να δουν τι υπάρχει μέσα στο κατάστημα.

Αξιοποιήστε στρατηγικά αυτό το χώρο μέσω του merchandising.

Μπορείτε να σκεφτείτε:

  • Μουσική που προσελκύει τον πελάτη. Σκεφτείτε την ηλικία και τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας και προσπαθήστε να ικανοποιήσετε τα γούστα τους.
  • Χρησιμοποιήστε φωτισμό και σήμανση για να αναδείξετε την επωνυμία σας.

Η διαδικασία προώθησης προϊόντων (retail merchandising) χρειάζεται εξειδίκευση και σωστές στρατηγικές κινήσεις. Η INGROUP, ενημερώνεται, συμμετέχει και διαμορφώνει τις τάσεις στο merchandising για να είναι σε θέση να ενισχύσει την παρουσία της επιχείρησής σας, με τελικό στόχο την προσέλκυση του απαιτητικού καταναλωτή.

Αναζήτηση

BI