Η συνολική αγορά φαρμακείου μεγαλώνει συνεχώς. Υπολογίζεται ότι το 2020 διαμορφώθηκε στα 4,8 δισ. ευρώ, με το περίπου 20% -25% του τζίρου των φαρμακείων να προέρχεται από σκευάσματα εκτός συνταγογράφησης. Ειδικότερα, οι πωλήσεις OTC, καλλυντικών και λοιπών προϊόντων εκτός των συνταγογραφούμενων φαρμάκων από το δίκτυο των φαρμακείων ανέρχεται στα 780-800 εκατ. ευρώ. Η αύξηση αυτή, η οποία αποδίδεται και στην ενίσχυση που παρουσίασε η αγορά των ΜΗΣΥΦΑ, περιόρισε τις απώλειες που προκαλούνται από την πτώση της αξίας των πωλήσεων συνταγογραφούμενων φαρμάκων λόγω της μείωσης των τιμών.
Οι καταναλωτές πλέον δεν βλέπουν το φαρμακείο απλά σαν ένα σημείο όπου προμηθεύονται τα κλασικά φάρμακα αλλά σαν ένα χώρο μοντέρνο, καλαίσθητο, όπου μπορούν να βρουν προϊόντα για την υγεία και την ομορφιά και να καλύψουν τις ανάγκες τους με τη βοήθεια των ειδικών επαγγελματιών υγείας. Επιπλέον, οι περισσότερες Φαρμακευτικές εταιρείες δεν περιορίζονται στα αμιγώς φαρμακευτικά σκευάσματα αλλά προμηθεύουν και over the counter (OTC) προϊόντα. Έτσι υπάρχει η ανάγκη οι άνθρωποι που θα αναλάβουν το Marketing, την προώθηση και το Merchandising των προϊόντων φαρμακείου να έχουν μία σφαιρική γνώση αλλά και απόλυτα εξειδικευμένη ιατρική ενημέρωση, κατέχοντας ένα υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και εμπειρίας σε ιατρικά θέματα.
Την τελευταία δεκαετία οι πιο πολλές φαρμακευτικές εταιρείες διαπιστώνουν όλο και περισσότερο την ανάγκη για στοχευμένες πωλήσεις, ενημέρωση, προώθηση και ενέργειες merchandising των προϊόντων τους μέσα στο φαρμακείο. Ταυτόχρονα, κάθε φαρμακοποιός αντιλαμβάνεται τη σημασία του τομέα των φαρμακευτικών προϊόντων στην οικονομία και γι’αυτό απαιτεί από τις φαρμακευτικές εταιρίες να στηρίξουν τα προϊόντα τους με τέτοιες ενέργειες. Με δεδομένο τον έντονο ανταγωνισμό μεταξύ Φαρμακευτικών βιομηχανιών, τα προϊόντα χρήζουν καλύτερης τοποθέτησης στα ράφια των φαρμακείων και οι επικοινωνιακές ανάγκες αυξάνονται.
Η ραγδαία αύξηση των OTC προϊόντων και των ιατροτεχνολογικών σκευασμάτων και η εξαιρετικά καλή παρουσίασή τους στα ράφια των φαρμακείων, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές – ασθενείς να επιλέξουν ευκολότερα ποιο προϊόν θα αγοράσουν, παρεκκλίνοντας πολλές φορές από τη συμβουλή των ιατρών τους.
Έτσι λοιπόν η ανάγκη για πωλήσεις-ενημέρωση-merchandising είναι επιτακτική γιατί:
O Όμιλος INGROUP έχει στη διάθεσή του το σύνολο των 11.500 φαρμακείων στην Ελλάδα κατηγοριοποιημένο ανά φαρμακείο, brick, νομό, περιοχή, πόλη, ΤΚ, καθώς και τους 64.500 επαγγελματίες υγείας όλων των ειδικοτήτων κατηγοριοποιημένους πανελλαδικά ανά ειδικότητα , κατηγορία Ιδρύματος, Ίδρυμα, brick, νομό, περιοχή, πόλη, ΤΚ.
Η πολυετής εμπειρία και η τεχνογνωσία της INGROUP στο Pharma Marketing είναι δύσκολο να συγκριθεί με κάτι αντίστοιχο στην αγορά, έχοντας συνεργαστεί ήδη με τη συντριπτική πλειοψηφία των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα κάνοντας ιατρική ενημέρωση, πωλήσεις, merchandising και promotion.
Μερικές από τις υπηρεσίες που μπορείτε να επιλέξετε:
Συγκεκριμένα οι ενέργειες που μπορούν να καταρτίσουν ένα πλήρες πλάνο Pharma Sales μπορεί να αποτελείται από: