Trade Marketing

Visual Merchandising: Τι είναι & Ποια τα Οφέλη | INGROUP

Τι είναι το Visual Merchandising;

Το Visual Merchandising είναι μια πρακτική μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί χρώμα, φωτισμό, οθόνες και άλλα τεχνολογικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχή των πελατών.

Ο απώτερος σκοπός του είναι να αξιοποιήσει το χώρο της λιανικής πώλησης, κάνοντας ένα κατάστημα να ξεχωρίζει για να προσελκύσει αγοραστές και να δημιουργήσει περισσότερες πωλήσεις.

Η δημιουργικότητα είναι το κλειδί για ένα επιτυχημένο visual merchandising.

Ποιοι  είναι οι 4 τομείς προς αξιοποίηση στο Visual Merchandising;

  • Ο εξωτερικός χώρος του καταστήματος – μαρκίζες, βιτρίνες και είσοδος
  • Η διάταξη του καταστήματος – χώρος πώλησης, χώρος προσωπικού
  • Το εσωτερικό του καταστήματος – ο σχεδιασμός του καταστήματος (δάπεδα, τοίχοι, φωτιστικά)
  • Ο τρόπος προβολής των εμπορευμάτων

Στόχοι του Visual Merchandising

Η προσέλκυση της προσοχής των περαστικών να εισέλθουν σε ένα κατάστημα είναι ο νούμερο ένα στόχος του visual merchandising. Πώς όμως επιτυγχάνεται αυτό;

Η βιτρίνα του καταστήματος είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι περαστικοί και μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας για το αν ένας πελάτης εισέλθει στο κατάστημα ή όχι. Ένα από τα πιο κρίσιμα σημεία που θα καθορίσουν την ανάπτυξη του καταστήματος είναι ένας αποδοτικός σχεδιασμός της βιτρίνας.

Ευφάνταστα παράθυρα δημιουργούν μια ιστορία, κάτι με το οποίο οι πελάτες μπορούν να συσχετιστούν και να αποσπάσουν μια θετική εμπειρία από την πρώτη στιγμή.

Η χρήση εντυπωσιακών γραφικών, ο φωτισμός, ακόμη και οι οθόνες βίντεο είναι ένας συνδυασμός μέσων  που μπορεί να δημιουργήσει μια μοναδική αίσθηση.

Ο δεύτερος στόχος είναι η δημιουργία μιας όμορφης και θετικής ατμόσφαιρας μέσα στο κατάστημα που κάνει τους πελάτες να αισθάνονται καλά με το να βρίσκονται σε αυτό.

Ο στόχος της προσέλκυσης πελατών δεν είναι ο μοναδικός για το visual merchandising.

Η παρουσίαση των προϊόντων με τρόπο που τα καθιστά οπτικά ελκυστικά και επιθυμητά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του visual merchandising.

Ο σωστός σχεδιασμός προσφέρει  στην επιχείρηση ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δίνει  στους πελάτες έναν καλό λόγο να επιστρέψουν ξανά.

Οφέλη του visual merchandising

  • H αύξηση του αριθμού των πελατών που παρατηρούν και στη συνέχεια εισέρχονται στην επιχείρηση.
  • Το visual merchandising που είναι αποτελεσματικό και καλά σχεδιασμένο μπορεί να έχει σημαντικό και ευεργετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις του καταστήματος.
  • Tο μεγαλύτερο πλεονέκτημα του έξυπνου visual merchandising είναι ότι μπορεί να βοηθήσει να αξιοποιηθεί στο έπακρο η προβολή προϊόντων που είναι δύσκολο να πωληθούν.

Οι ειδικά εκπαιδευμένοι visual merchandisers της INGROUP υλοποιούν πρακτικές marketing και retail merchandising, χρησιμοποιώντας δημιουργικές, πρωτότυπες λύσεις και ιδέες για να αξιοποιήσουν στο μέγιστο το χώρο σε ένα κατάστημα-σημείο πώλησης, κάνοντάς τον ελκυστικό, με τρόπο που να προσελκύει το δυνητικό αγοραστή και να του αφήνει μία θετική και αξέχαστη εμπειρία.

Διαβάστε επίσης

Human Resources

O ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στο HR

General

HR: Τάσεις για το 2024

Human Resources

Καινούρια Δουλειά τη Νέα Χρονιά – pros and cons

Αναζήτηση

BI