Human Resources

Η δύναμη των social media στο recruitment

human resources

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας αλλά και των βασικών λειτουργιών των επιχειρήσεων, από το branding μέχρι την πώληση προϊόντων και την εξυπηρέτηση πελατών.

Οι ομάδες HR οφείλουν να εκπαιδεύονται σχετικά με τον τρόπο χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πολλές επιχειρήσεις δημοσιεύουν θέσεις εργασίας σε ιστότοπους προσλήψεων, όπως το LinkedIn ή το Indeed, χωρίς να τις προωθούν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αναπτύξτε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης

Με μια στρατηγική προσέγγιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ομάδες HR και recruitment μπορούν να ωφεληθούν και να συμβάλουν στην ενίσχυση της αξίας της επωνυμίας. Για να μεγιστοποιηθεί η ενέργεια, οι ομάδες πρόσληψης θα πρέπει να συνεργαστούν με το τμήμα marketing.

Οι ομάδες marketing και επικοινωνίας αξιοποιούν τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιο πρόσφατες τάσεις ως εκπαιδευτικό μέσο  προς τους υπεύθυνους προσλήψεων, που θέλουν να μπουν στο παιχνίδι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η  ισχυρή διαδικτυακή παρουσία μιας επιχειρηματικής επωνυμίας εμφανίζεται με την  τακτική αλληλεπίδραση από υπαλλήλους, πελάτες και υποψηφίους, κυρίως μέσω των  “likes” και των “click” σε θέσεις εργασίας.

Εάν η αλληλεπίδραση είναι χαμηλή, αξιολογήστε το περιεχόμενο ως προς τη χρησιμότητά του για τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας. Η χρήση εικόνων εργαζομένων και εκδηλώσεων παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την εταιρική κουλτούρα και μπορεί να προσελκύσει μια ευρεία γκάμα ακολούθων.

Καλλιεργήστε τις σχέσεις στο Διαδίκτυο

To recruitment έχει να κάνει και με τη δημιουργία σχέσεων, επομένως οι υπεύθυνοι προσλήψεων θα πρέπει να αναπτύξουν περαιτέρω την προσωπική τους ταυτότητα για να δημιουργήσουν συνδέσεις. Το LinkedIn είναι ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία για να πραγματοποιηθεί αυτό, λόγω της ευρείας εμβέλειάς του ανάμεσα στους επαγγελματίες και της καταλληλόλητάς του για την ανακοίνωση των  νέων θέσεων εργασίας.

Μια εκδήλωση εικονικής δικτύωσης μπορεί να ενισχύσει τους δεσμούς της κοινότητας και την αξία του brand, ακόμη και χωρίς να απαιτείται από τους συμμετέχοντες να υποβάλουν αίτηση για μια θέση εργασίας.

 Αλληλοεπιδράστε και συνεργαστείτε με ανθρώπους που επηρεάζουν τον κλάδο, σχολιάζοντας αναρτήσεις και συμμετέχοντας στις κατάλληλες συζητήσεις.

Για την επιλογή θεμάτων για περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σκεφτείτε ποια οπτική γωνία θα προσελκύσει καλύτερα τους υποψηφίους του κλάδου, ειδικά εντός των ομάδων στις οποίες στοχεύετε. Για παράδειγμα, μια εταιρεία μηχανικών που ενδιαφέρεται να προσελκύσει μια πιο διαφοροποιημένη ομάδα υποψηφίων μπορεί να φιλοξενήσει μια εκδήλωση δικτύωσης, με θέμα τη θέση των γυναικών στην τεχνολογία.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται ελάχιστα στις προσλήψεις, επομένως  οι επιχειρήσεις θα πρέπει να τα αξιοποιήσουν στο μέγιστο για να προσλάβουν τους καλύτερους υποψηφίους και να δημιουργήσουν μια πλούσια δεξαμενή υποψηφίων για το μέλλον.

Διαβάστε επίσης

Human Resources

Ψέματα και ανακρίβειες στο βιογραφικό σου

Μετάκληση Εργαζομένων

Ξενοδοχεία Νοτίου Αιγαίου: Κατέχουν τα πρωτεία στη ζήτηση εργαζομένων από τρίτες χώρες 

Trade Marketing

Πώς ένας promoter γίνεται ο πιο πιστός υποστηρικτής του brand σας

Αναζήτηση

BI