sales promoter

sales

Ποια είναι τα συστατικά ενός καλού sales promoter

Η επιλογή των κατάλληλων εργαζομένων που θα εκπροσωπήσουν επάξια ένα brand είναι πολύ σημαντική. Ας δούμε ποια είναι τα συστατικά στοιχεία μιας επιτυχημένης προώθησης και ποιος ο ρόλος ενός σωστά εκπαιδευμένου promoter.


Κατανόηση των αρχών της πώλησης
Το βασικό θεμέλιο της πώλησης είναι να παρέχει στον πελάτη τη σωστή επιλογή προϊόντος, στο σωστό μέρος, στις σωστές τιμές, με τις σωστές προσφορές.


Προϊόν
Ένας καλός promoter πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το προϊόν που προωθεί αλλά και αυτά του ανταγωνισμού στην αντίστοιχη κατηγορία.


Τοποθέτηση
Ο promoter θα ξέρει πού να τοποθετήσει καλύτερα το προϊόν για να βρίσκεται σε περιοχή με υψηλή συγκέντρωση αγοραστών όπου και η προσφορά θα είναι εύκολα ορατή.


Τιμή
Η γνώση των τιμών είναι σημαντική, καθώς οι πελάτες θα ρωτούν συχνά για το ποσό της έκπτωσης που προσφέρεται, την κανονική τιμή του προϊόντος και την τιμή προσφοράς. Η τιμή είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην αγορά, επομένως εάν μπορείς να αποδείξεις πως η προσφερόμενη έκπτωση είναι καλύτερη από τον ανταγωνιστή έχεις περισσότερες πιθανότητες να πείσεις τον πελάτη να αγοράσει το προϊόν.


Βαθιά γνώση του προϊόντος
Ο promoter πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει σε κάθε ερώτηση που γίνεται από τον πελάτη. Ένας σωστά εκπαιδευμένος promoter γνωρίζει σε βάθος και με κάθε λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με αυτά του ανταγωνισμού.


Άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Οι πελάτες θα θυμούνται ένα φιλικό sales promoter έναντι ενός αδιάφορου. Οι έμπειροι sales promoters είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τους διαφορετικούς τύπους πελατών και να προσαρμόζουν ανάλογα την τακτική τους ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους.

Το κλειδί για μια επιτυχημένη πώληση είναι ένα: Η πίστη στο προϊόν.
Οι πελάτες μπορούν να δουν το γνήσιο ενθουσιασμό ενός promoter για το προϊόν και αυτό θα τους ενθαρρύνει να το αγοράσουν.

Η INGROUP διαθέτει τις κατάλληλες ομάδες και τα εργαλεία για το σωστό σχεδιασμό, προγραμματισμό και υλοποίηση μιας προωθητικής ενέργειας. Με περισσότερες από 80.000 ανθρωποημέρες ετησίως σε προωθητικά προγράμματα, τόσο οι αποκλειστικές μας ομάδες όσο και οι ομάδες Ad Hoc εργάζονται μεθοδικά για να ενισχύσουν τους εταιρικούς σας στόχους.

Επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε περισσότερα σχετικά με το πως μπορούμε να ενισχύσουμε το Promotional Activity Plan σας!

Αναζήτηση

BI