Trade Marketing

Πώς ένας promoter γίνεται ο πιο πιστός υποστηρικτής του brand σας

Οι promoter που αναλαμβάνουν  την προώθηση ενός προϊόντος μπορούν να γίνουν και οι πιο πιστοί υποστηρικτές του brand σας και έτσι μπορούν να ενισχύσουν τα δυνατά σημεία της εταιρείας σας, να αυξήσουν το brand awareness και τις πωλήσεις, καθώς και να φέρουν νέους πελάτες.

Συγκεντρώσαμε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κάνετε περισσότερα με τους Promoters σας για να επεκτείνετε την επιρροή του brand σας.

Ζητήστε από τους promoter σχόλια για τα νέα σας προϊόντα

Τις περισσότερες φορές, οι promoter είναι οι πρώτοι που δοκιμάζουν τα καινούρια προϊόντα σας. Λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος τους για το brand, μπορούν να παρέχουν λεπτομερή κριτική και εικόνα σχετικά με το προϊόν. Η συλλογή σχολίων από τους promoters κατά την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος μπορεί όχι μόνο να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε καλύτερα προϊόντα, αλλά και να τους κάνει να αισθάνονται ότι η συμμετοχή τους είναι σημαντική.

Δώστε στους promoter αποκλειστική πρόσβαση σε προϊόντα limited edition

Κάποιες εταιρείες όταν παρέχουν πρώιμη πρόσβαση σε νέα προϊόντα περιορισμένης κυκλοφορίας στους promoters τους δημιουργείται ενθουσιασμός που θα είναι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν και μεγαλύτερο engagement. Oι promoters που είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να δημιουργήσουν buzz για το νέο προϊόν, αυξάνοντας έτσι τη ζήτηση για την κυκλοφορία.

Ζητήστε από τους promoter σας να αξιολογήσουν το προϊόν

Οι ιστότοποι κριτικών μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό παράγοντα στη διαδικασία αγοράς για τους υποψήφιους πελάτες. Οι κριτικές σε ιστότοπους μπορούν να επηρεάσουν την προθυμία ενός δυνητικού πελάτη να δοκιμάσει το προϊόν σας. Το να ζητάτε από τους promoters σας να γράψουν μια κριτική ως καταναλωτές μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές αυξήσεις στην ποσότητα και την ποιότητα των κριτικών.

Ζητήστε από τους promoter να συμμετάσχουν σε case study

Αξιοποιείστε την εμπειρία των promoters που απασχολείτε σε case study, για να εξετάσετε τις προκλήσεις που αντιμετώπιζαν σε ένα συγκεκριμένο διάστημα όπως κατά την έναρξη, κατά τη διάρκεια της ενέργειας και προς το τέλος της. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να έχετε μια καλύτερη εικόνα για την ανταπόκριση του κόσμου στα προϊόντα σας από την αρχή έως και το τέλος μιας ενέργειας promotion.

Ζητήστε από τους promoter να συμμετάσχουν σε συνομιλίες με δυνητικούς πελάτες

Αυτοί που σκέφτονται να αγοράσουν ένα προϊόν, συχνά, θέλουν να μιλήσουν με ανθρώπους που ήδη το έχουν δοκιμάσει. Οι promoters ξέρουν πώς να μεγιστοποιούν την αξία του προϊόντος σας και είναι ιδανικοί να καθοδηγήσουν άλλους να κάνουν το ίδιο. 

Η INGROUP διαθέτει τις κατάλληλες ομάδες και τα εργαλεία για το σωστό σχεδιασμό, προγραμματισμό και υλοποίηση μιας προωθητικής ενέργειας. Με περισσότερες από 80.000 ανθρωποημέρες ετησίως σε προωθητικά προγράμματα, τόσο οι αποκλειστικές μας ομάδες όσο και οι ομάδες Ad Hoc εργάζονται μεθοδικά για να ενισχύσουν τους εταιρικούς σας στόχους.

Επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε περισσότερα σχετικά με το πως μπορούμε να ενισχύσουμε το Promotional Activity Plan σας! 

Διαβάστε επίσης

Human Resources

Ψέματα και ανακρίβειες στο βιογραφικό σου

Μετάκληση Εργαζομένων

Ξενοδοχεία Νοτίου Αιγαίου: Κατέχουν τα πρωτεία στη ζήτηση εργαζομένων από τρίτες χώρες 

Human Resources

Σημάδια ότι είναι ώρα για αλλαγή καριέρας

Αναζήτηση

BI