General

Στη «χρυσή» δωδεκάδα των Future Ready Businesses στην Ελλάδα για το 2023, η INGROUP

H INGROUP, μία αμιγώς ελληνική εταιρία με πάνω από 20 χρόνια ανοδικής πορείας στον κλάδο των HR υπηρεσιών, του Trade Marketing και outsourcing Φαρμακείου, εισήλθε στη «χρυσή» δωδεκάδα των “Future Ready Business” στην Ελλάδα για το 2023. Λαμβάνοντας την θέση σε μία πολύ απαιτητική αναμέτρηση με κορυφαίες επιχειρήσεις απέδειξε πόσο σωστά προετοιμασμένη είναι να αντιμετωπίσει επερχόμενες προκλήσεις και μεταβολές.
Ο Νικόλαος Παπαλάμπρου, Διευθύνων Σύμβουλος της INGROUP, δήλωσε: «Με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η INGROUP αγκαλιάζει κάθε πρόκληση και αλλαγή με σιγουριά. Αυτή η αναγνώριση αντανακλά την αταλάντευτη ετοιμότητα και την ικανότητά μας να αντιμετωπίσουμε τις επερχόμενες προκλήσεις και μεταβολές στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε. Με πάθος, αποφασιστικότητα και δέσμευση στην καινοτομία, θα συνεχίσουμε να προφέρουμε κορυφαίες υπηρεσίες τόσο στο Trade Marketing και στη Συμβουλευτική, όσο και στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού».

Το μέλλον της ελληνικής επιχειρηματικότητας

Ο διαγωνισμός Future Ready Business πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος με στόχο να αποτελέσει μία έγκυρη διαδικασία συγκριτικής αξιολόγησης των επιχειρήσεων, αναφορικά με το πόσο έτοιμες είναι να αντεπεξέλθουν στις μελλοντικές προκλήσεις και αλλαγές που επηρεάζουν τον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτή η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε καθορισμένα κριτήρια και μετρήσεις, με στόχο την αναγνώριση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών των επιχειρήσεων σε σχέση με την προοπτική του μέλλοντος.
Οι διαγωνιζόμενες εταιρείες κλήθηκαν να παρουσιάσουν τον οδικό χάρτη που έχουν σχεδιάσει για το μέλλον και τη στρατηγική που έχουν αναπτύξει πάνω στους 6 δείκτες future-readiness: Βιώσιμη Ανάπτυξη, Κοινωνική Επίδραση, Προσαρμοστική Ικανότητα, Προσανατολισμός, Ευελιξία του Επιχειρηματικού Μοντέλου και Δικτύωση.

Στέργιος Κατσαρός – Εμπορικός Διευθυντής, Μαίρη Κιτσοπάνου – Marketing & Communications Manager, Νικόλαος Παπαλάμπρου – Διευθύνων Σύμβουλος.

H Διάκριση
H INGROUP διακρίθηκε στις κατηγορίες: Προσανατολισμός (Orientation), Ευελιξία Επιχειρηματικού Μοντέλου (Business Model Felxibiliy) και Δικτύωση (Network), συγκεντρώνοντας αξιοσημείωτες βαθμολογίες που την οδήγησαν στην 8η θέση της overall δωδεκάδας.


Βάσει της επίδοσης των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν φέτος, το όριο ανάδειξης ως Future Ready επιχείρηση διαμορφώθηκε στους 70.000 βαθμούς με άριστα το 100.000. Στο πλαίσιο αυτό, η υποψηφιότητα της INGROUP έλαβε τις ακόλουθες βαθμολογίες, σε κάθε ένα από τα κριτήρια:

  • Προσανατολισμός : 3η θέση

Σαφές όραμα, αποστολή και αξίες
Η INGROUP βαθμολογήθηκε με 77.813 βαθμούς για το Positioning, την κατεύθυνση της, καθώς και τη συνολική προσέγγιση της εταιρείας και επιβραβεύτηκε για την πλήρη κατανόηση της αγοράς, των αναγκών των πελατών και των τάσεων του κλάδου.  H υπηρεσία Pharma Marketing ανήκε στο core business από την ίδρυση της INGROUP. Την τελευταία τριετία σημειώθηκε μια έκρηξη επενδύσεων στα φαρμακεία αλλά και οι φαρμακοποιοί παράλληλα συνειδητοποίησαν τη σημασία των OTC (Over The Counter)  προϊόντων. Συνεπώς η  δημιουργία ενός αυτόνομου business unit, της InPharma, αποτέλεσε την απάντηση της INGROUP στην ανάγκη της αγοράς.

  • Ευελιξία Επιχειρηματικού Μοντέλου : 2η θέση

Προσαρμογή, Καινοτομία, Τεχνολογική Εξέλιξη, Ανάπτυξη και Ανταπόκριση σε ανταγωνιστικές πιέσεις

Στο σημερινό δυναμικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις, όπως τεχνολογικές εξελίξεις, εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών, μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς και απροσδόκητες αναταραχές. Η εταιρεία βαθμολογήθηκε με 75.438 βαθμούς για την Ευελιξία του Επιχειρηματικού της Μοντέλου, δηλώνοντας έτοιμη να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κρίση και μεταβολή του μέλλοντος, αξιολογώντας και προσαρμόζοντας συνεχώς τις στρατηγικές της ώστε να ευθυγραμμίζεται με τις αναδυόμενες τάσεις και αξιοποιώντας διαρκώς νέες ευκαιρίες.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, η INGROUP επέδειξε αξιοσημείωτη ευελιξία στο επιχειρηματικό της μοντέλο ενσωματώνοντας νέες συνεργασίες, ιδρύοντας νέες επιχειρηματικές μονάδες, υλοποιώντας ψηφιοποιημένες συνεντεύξεις, εφαρμόζοντας remote εργασία, επαναχρησιμοποιώντας τους πόρους αποτελεσματικά και ανακατευθύνοντας τους υπαλλήλους σε διαφορετικούς ρόλους. Επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Κύπρο, προσάρμοσε τα σχέδιά της στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και διατήρησε με επιτυχία τις δραστηριότητές της διασφαλίζοντας παράλληλα τη διατήρηση των θέσεων εργασίας και τη συνέχεια των υπηρεσιών. Η ικανότητα της INGROUP να επανασχεδιάζει και να προσαρμόζει τις στρατηγικές της ως απάντηση στην πανδημία ήταν μία ισχυρή απόδειξη της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητάς της σε κρίσιμες περιόδους.

  • Δικτύωση: 2η θέση 

Αξιόπιστο Δίκτυο και Ασφάλεια

Για την INGROUP η ύπαρξη μιας ισχυρής και αξιόπιστης υποδομής δικτύου είναι το «κλειδί» για το μέλλον. Στην κατηγορία αυτή βαθμολογήθηκε με 75.034 βαθμούς αποδεικνύοντας ότι αναγνωρίζει τον κρίσιμο ρόλο μιας ισχυρής υποδομής δικτύου στην προώθηση της παραγωγικότητας, της καινοτομίας και της ανταγωνιστικότητας. Επενδύοντας σε τεχνολογίες δικτύου, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν τη συνδεσιμότητα, να υποστηρίξουν τις αναδυόμενες τεχνολογίες, να διασφαλίσουν την ακεραιότητα των δεδομένων και να ενισχύσουν τις συνολικές ψηφιακές τους δυνατότητες.

Κατά τη διάρκεια της εταιρικής παρουσίασης INGROUP στην Κριτική Επιστροή των Future Ready Business για το στρατηγικό σχεδιασμό της επόμενης τριετίας.

Η αναγνώριση

H INGROUP είναι η μοναδική εταιρεία που συνδυάζει με αποδεδειγμένη επιτυχία κορυφαίες υπηρεσίες τόσο στο Trade Marketing και στη Συμβουλευτική, όσο και στις Υπηρεσίες Ανθρώπινου Δυναμικού.

Οι σπουδαίες διακρίσεις στο Future Ready Business αποτελούν το επιστέγασμα της διαρκούς προσπάθειας για τη διατήρηση των υψηλότερων προτύπων ποιότητας στις υπηρεσίες, γεγονός που επιτρέπει στην INGROUP να ξεχωρίζει σε έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς για τα επόμενα χρόνια. Η δέσμευση της ομάδας για την αριστεία αντικατοπτρίζεται στο εξαιρετικό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και των καινοτομιών που την έκαναν να ξεχωρίσει και να δηλώσει υπερήφανα «έτοιμη» για όποια πρόκληση και μεταβολή της επιφυλάσσει το μέλλον.

Διαβάστε επίσης

Trade Marketing

Τα πιο συχνά λάθη στις πωλήσεις

Human Resources

“Loud quitting” – Τι είναι και πώς επηρεάζει τις εταιρείες

Trade Marketing

Summer Plan: Visual Merchandising Tips

Αναζήτηση

BI