Blog Article

Shared Merchandising: Η νέα ανάγκη των εταιρειών

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο αναζητούν διαρκώς τρόπους,  για να παρακολουθούν τα σημεία πώλησης σε όλο το εύρος κάλυψης. Ο υψηλός ανταγωνισμός στη σύγχρονη –πολύπλοκη αγορά ωθεί ολοένα και περισσότερο τις εταιρείες στην αναζήτηση έξυπνων και αποτελεσματικών λύσεων. Είναι γεγονός ότι το κόστος μιας τέτοιας κίνησης είναι πολλές φορές απαγορευτικό για τις μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, ενώ προκαλεί πονοκέφαλο ακόμη και στις πιο ισχυρές εταιρείες της αγοράς. Η ανάγκη αυτή, οδήγησε την INGROUP στο σχεδιασμό και την οργάνωση ενός νέου μοντέλου Merchandising, της κοινής ομάδα έργου (Shared Merchandising Model).

 

Τι είναι το Shared Merchandising;

Το Shared Merchandising είναι ένα καινοτόμο και αποτελεσματικό μοντέλο παροχής υπηρεσιών merchandising. Η INGROUP έχει δημιουργήσει και κατάλληλα εξοπλίσει με τα απαραίτητα εργαλεία, μία κοινή ομάδα έργου για να παρέχει τις υπηρεσίες της σε περισσότερες από 2 μη ανταγωνιστικές εταιρείες retail, σε κάθε επίσκεψη ανά σημείο.

 

Γιατί να επιλέξω το μοντέλο;

Η επιλογή του κατάλληλου μοντέλου merchandising για τις εταιρείες είναι αποτέλεσμα σωστής διάγνωσης των αναγκών τους. Θεωρώντας ότι η υπηρεσία merchandising είναι απαραίτητη σε κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται στο λιανεμπόριο, το shared merchandising μπορεί ν’ αποτελέσει την εναλλακτική λύση σε σχέση με την αποκλειστική ομάδα που παρέχεται από το dedicated merchandising.  

  1. Με την επιλογή του  shared merchandising, οι εταιρείες πελάτες μας αποκτούν πρόσβαση στην αγορά μέσα από τα έμπειρα και εκπαιδευμένα άτομα των ομάδων της INGROUP. Χωρίς καμία αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού τους, λαμβάνουν την ανατροφοδότηση για την κατάσταση του ραφιού, τα OOS, την κατάσταση των προωθητικών ενεργειών κ.α.
  2. Με οδηγό ένα συγκεκριμένο και προϋπολογισμένο budget και τη χρήση νέων εργαλείων συλλογής και μετάδοσης πληροφοριών (Monitoring App) το shared merchandising υλοποιείται για το χρονικό διάστημα που θέτει ο πελάτης (συνήθως όχι λιγότερο από 3-4 μήνες). Στο κόστος έχει προϋπολογιστεί το εύρος κάλυψης και η συχνότητα των επισκέψεων (ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα).
  3. Το καινοτόμο αυτό μοντέλο δομείται βάσει των αναγκών του πελάτη και τα σημεία επίσκεψης των ομάδων,  έτσι ώστε να μη διασπάται η ροή του προγράμματος και να διατηρείται η ακεραιότητα της υπηρεσίας προς όλες τις εταιρείες.
  4. Το μοντέλο του Shared Merchandising επιβεβαιώνει την υπεροχή του μέσω της αισθητής μείωσης κόστους που παρέχει σε σύγκριση με το μοντέλο του Dedicated.

 

Σε ποιον απευθύνεται;

Το shared model καλύπτει διαφορετικές ανάγκες των εταιρειών ανεξαρτήτως μεγέθους. Οι οργανωμένες, σταθερές ομάδες έμπειρων merchandiser, καλύπτουν με επιτυχία και αποτελεσματικότητα

  • όλη τη γκάμα των καταναλωτικών αγαθών,
  • σε όλες τις αλυσίδες Super Market και
  • σε Πανελλαδικό επίπεδο.

Το Shared Merchandising απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει πλήρη έλεγχο των σημείων  με χαμηλότερο κόστος, σε μόνιμα αλλά και συμπληρωματικά προγράμματα ελάχιστης διάρκειας 3-4 μηνών.

 

Εργασίες Shared Merchandising

  • Ράφι (γέμισμα, έλεγχος Out of stock, ανακύκλωση προϊόντων, ενημέρωση πλανογραμμάτων, καταγραφή προϊόντων ανά κωδικό)
  • Προτεινόμενη παραγγελιοληψία
  • Παρακολούθηση προωθητικών ενεργειών (κουπόνια κ.α.)
  • Φωτογραφικό υλικό από το σημείο (πριν και μετά), όπου επιτρέπεται
  • Reporting

 

Αποτελέσματα Shared Merchandising

  • Μείωση O.O.S.
  • Παρακολούθηση του σημείου, αύξηση της ροής πληροφοριών
  • Έλεγχος τήρησης πλανογραμμάτων, προβολών κλπ
  • Αύξηση πωλήσεων

 

related posts

comments

There are 0 comment on "Shared Merchandising: Η νέα ανάγκη των εταιρειών"